søndag 6. september 2009

Snart Kari Louise igjen!

Tjohei! Skjer ikke så sykt my spennende at det gjør noe men flybilett til Paris er booket det er også hotell. Så da blir jeg pariser fra 26. oktober til 30. oktober! Og jeg gleder meg. Lyver om jeg ikke innrømmer at det fristes mer å dra til Tyrkia en å være i Paris i Oktober da jeg tror det bare kommer til å regne og være grå dager. Men Paris har mye å tilby så jeg satser på en strålende uke med Mr. T! Igår driet jeg rett å slett at jeg var syk. Jeg fikk nok av 'hjemme' så jeg beit sammen tennene, latet som jeg ikke hadde feber og hostet nærmest lydløst. Turen gikk til Pensj.

Nå veter vi hele familien på middag, kjøtt av noe salg med masse godt tilbehøre. Deretter skal jeg bli Ottavèr og flytte inn hos Erlend og Ann Kristin! I morgen står jobb for tur - uansett! Jeg vil utrolig nok tilbake til det normale, tiden går og man for gjort noe nyttig ut av tiden. Ikke minst, hurra for penger! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar