fredag 4. september 2009

4. gangen ?!

Here we go again... Vet helt særr ikke hvorfor jeg prøver - oppretter - hiver meg på en ny blogg. Jeg er ikke det hele tatt motivert til å brett ut om både det ene og det andre. Jeg vil ikke ha lesere jeg ikke vet hvem er, jeg vil ikke vite folk en gang leser om hverdagen min, tankene, følelsene og alt annet sprøtt jeg kan finne på. Jeg skylder på at jeg er syk. Svineinfluensa har tatt meg, jeg hoster som om jeg skulle ha kolst, febern leker jojo med meg og matlysten er så langt unna jeg ikke husker hvordan det smaker. Herlig? - nei. Jeg vil utrolig nok på jobb. Jeg vil at tiden skal gå fort. Jeg vil slutte å klage.

Så. Nå har jeg vært hjemme i 6 dager etter one hak of a week in Turkey. Det var særr den beste turen jeg har vært med på. Det er ikke ofte jeg vil bli igjen i et land, men denne gangen ble jeg tatt med storm av, miljøet, klimaet, menneskene (!) ja alt. Tyrkia er herlig. Jeg elsker Tyrkia og lover jeg skal være kjapp ute med å bestille tur til neste juni! Før det blir 2-3 uker til i juli/august! Uken ble fylt med stranden, bassenget på hotellet, fest, shopping, båt tur, paray sailing, stikk hopping, aqualand og masse kos. Men om man er ute etter en ferie med masse severdigheter drar man ikke hit siden Tyrkia/Alanya er et sol&bad sted.

Nå er det full jobbing fra og med mandag håper jeg til torsdag i uke 38, altså i to uker fremover. For da går nemmelig turen nedover til Oslo for å hilse på kjente fjes :-) Blir koslig siden det er 100 år siden sist! Skal bo hos en av mine bestevenner, Anne Marthe! Gleder meg sånn! Men nå er det nok abc for i dag, skal prøve å komme med noe i morgen! Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar