lørdag 5. september 2009

Paris, here i come!

åå, håper brunfargen min varer leeenge<3
P.A.R.I.S 09

Nå er det fastsatt, jeg drar til Paris 26. oktober og blir der noen dager for å møte Tormod som kommer fra NL for å treffe meg. Han er en 'gammel' kollega jeg jobbet med på Bunnpris i Tr.heim i fjor, en herlig type! Så da er jeg klar for å erobrer Paris, gå opp alle trappene evt at heisen til toppen av Eiffeltårnet ellers står Luxembourgpalasset, Versailles, Sacre Coeur, Triumfbuen, Champs-Elysées og Latinerkvarteret på planen. Det gledes! :-) Jeg er forsatt ikke i form og det at jeg nå ligger nede på tørke rommet - again, med en vifte som står for fult på hele natten er ikke det beste for halsen. Hvorfor var det ingen som tenkte på å bygge et nytt soverom? Jeg er lei av å bli tilsesatt og ta restene.. Haff.. Men etter helgen venter Otta på meg og da flytter jeg inn hos søstra. Nå skal jeg sette meg ned og oppfinne en spesiell klokke der man bestemmer om tiden skal gå fort evt settes på pause. Trengte en sånn så sårt i Tyrkia. Ha en fin dag dere som for øyeblikket har et liv. Jeg er inni en evighetsperiode som består av tv, pc, do og mat.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar