søndag 13. september 2009

The break up

Tnåå, nå sitter jeg fast forran tv og ser på noe jeg egentlig ikke har så særlig sansen for lenger, romantisk komedie slæsh drama.. Men etter 5 min så måtte jeg bare se resten. Den er skjønn og søt og jeg har så med følelselse at det ikke er lenge før det rennen ned over sjaken min. Hehe.
HALLO?! Nå endte filmen her forran meg og de ble ikke sammen igjen? HVA er det for noe?? Teit film. Det er så ubeskrivelig lenge til jeg kommer til å falle for noen, jeg har det så godt alene og tanken på å dele sengen min, tiden, joggebuksene, pengene, helgene mine med en og fast - går ikke.. Jeg vil være singel i minst 2 år til! :-) Jeg tror noe av det viktigeste i livet er å finne sin sjelevenn men alt til sin tid. Som akk nå har jeg tro på at det å reise, oppleve, se og skjønne verden for meg er viktig og står øvert på prioriterings- listen min. Jeg vil se fattigdom, oppleve luksus på Dubai, gå på den Kinesiske mur, se Buddha i Thailand, surfe i Australia, hoppe i fallskjerm, ha iskrem krig, dra på scootertur med en tyrker, dra på roadtrip i Svergie og kjøre karusell til jeg blir kvalm. - Sefølgelig mye mer men som sakt øverst på listen.

Om litt eller kanskje dette øyeblikket landet min kjære søster og hennes reise følge; Erlend, Ann Kristin R og Marit i Antalya. De er så utrooolig heldige og skal tilbringe de 7 neste dagene der nede i sol, varme, god mat og late dager på stranden - for ikke å nevne shopping. Miss, miss, miss. Gleder meg sånn til neste tur! :-)
MEN nå må jeg kræsje senga.. Mamma skal ha meg opp kl. 07:45, for hun har troa på at vi skal opp på Rindhovda til før 09.. Jah, lov å drømme - noe jeg skal nå, hoho! Natta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar